Jump to content

Welcome to Sharkbrew.com
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account

Community Status Updates


Photo

MyOverheads

lol im good at runescape.com did yall know :D
Today, 06:08 AM
Photo

Singles

@Kim I just made some bomb ass chicken. Lile it's really good :o
Today, 05:01 AM
Photo

hittin

ppl still pure clan? lol
Today, 03:13 AM
  • Singles's Photo
    Singles
    I like your profile pic
    Today, 05:00 AM
  • ibro's Photo
    ibro
    Hi jordan
    Today, 05:09 AM
  • Kenan's Photo
    Kenan
    @Deviants something you'd never be able to do hehe
    Today, 05:39 AM
Photo

Sharkbrew Legend(Backup)

lmfao I remember people leaked for months at a time to TLP for free
Today, 03:02 AM
  • Sharkbrew Legend(Backup)'s Photo
    Sharkbrew Legend(Backup)
    ? i was high council retard
    Today, 06:02 AM
  • Sharkbrew Legend(Backup)'s Photo
    Sharkbrew Legend(Backup)
    u remember when tlp put fi in an 18 month slump? lol i do =D
    Today, 06:02 AM
  • Eops Acc's Photo
    Eops Acc
    u remember when fi closed tlp before u got good for 4 months in 10 years
    Today, 06:03 AM
Photo

JoJo

/query _17 to leak your HPC/LPC locations for the highest prices in the pure community.
Today, 02:39 AM
Photo

Ron Jeremy

/query _17 to leak your HPC/LPC locations for the highest prices in the pure community.
Locked Status Today, 01:19 AM
Photo

17_

/query _17 to leak your HPC/LPC locations for the highest prices in the pure community.
Locked Status Today, 12:45 AM
Photo

Timbo

what's new on the brew?
Today, 12:32 AM
Photo

oops i killed u again

When you mass promote Jimi, Debb,Nick and make Togo app manager, and still getting demoralized when FI fights nearly matched ops against you. Inb4 fatality pulls equal and smash EOP deeper into the ground whahaha. Can`t wait till you guys pull abit lower.
Today, 12:24 AM
  • Ron Jeremy's Photo
    Ron Jeremy
    lol @debb reading this guy's posts is like watching japanese television. idk what it means but it sounds funny xD
    Today, 01:21 AM
  • master baiter's Photo
    master baiter
    is this guy one of eops troll accounts lmfao
    Today, 02:05 AM
  • Trumpino잊's Photo
    Trumpino잊
    Are you retarded
    Today, 03:03 AM
Photo

Eops Acc

You can tell EOP is mad making all these topics about Fatality lmao
Yesterday, 11:52 PM
  • Deviants's Photo
    Deviants
    eop didnt die playing 4-square tho right @Togo
    Today, 12:03 AM
  • Togo's Photo
    Togo
    @Deviants LMAO
    Today, 12:11 AM
  • Al the Camel's Photo
    Al the Camel
    l0l0l00ll0 couck aka @Eops Acc u sound like a lizard hahahaa
    Today, 12:26 AM
Photo

ä½ ä½ ä½ 

Yesterday, 11:05 PM
  • Deviants's Photo
    Deviants
    ? no it didnt

    @j e z closed ruin idiet
    Yesterday, 11:30 PM
  • ibro's Photo
    ibro
    @Duval reopen !!!!!!!!!!
    Yesterday, 11:54 PM
  • THE LEGENDARY SWORDFISH's Photo
    THE LEGENDARY SWORDFISH
    lmfao chaotic v100
    Today, 12:31 AM
Photo

FISHFACE

OP pulled 50 & Fs pulled12.
Yesterday, 10:03 PM
  • FISHFACE's Photo
    FISHFACE
    @Breakx , 40 people..i mean that's alot.
    Yesterday, 10:42 PM
  • Breakx's Photo
    Breakx
    ye its an opening trip, some people came along just because of it. today it was our core and a few other homies. I don't mind pulling ~45-55, we get to fight the pure clans that don't attract the attention of mains.
    Yesterday, 10:46 PM
  • FISHFACE's Photo
    FISHFACE
    Awe okay ,
    Yesterday, 10:47 PM
Photo

To Live

gg jagex servers but that didn't stop doom and CD from having a great fight ! gf lads
Yesterday, 09:14 PM
Photo

Kim

servers are back up?
Yesterday, 09:07 PM
  • Greuter's Photo
    Greuter
    yes
    Yesterday, 10:41 PM
Photo

Edjez

Anyone wanna setup fight. Connect to Sherwood : https://gyazo.com/4d87850c90c7ca072e14bab118300360
Yesterday, 09:05 PM
  • Deviants's Photo
    Deviants
    i didnt think sf could get any more cringe than it it already was
    Yesterday, 09:25 PM
  • Edjez's Photo
    Edjez
    LOL

    Yesterday, 09:52 PM
  • half of you are delusional's Photo
    half of you are delusional
    ew sf
    Yesterday, 11:02 PM
Logo & Banner Created By MitchyGFX | RuneScape ® is a trademark of Jagex and © 1999 - 2014 Jagex Ltd.