Jump to content

`Prod

Veteran
  • Content Count

    1111
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    N/A
  • SharkPoints

    6,821 [ Donate ]

Reputation Activity

  1. Thanks
    `Prod got a reaction from Zee in wow misfits , hurtful . why would u agree to do both server preps then just do the p2   
    You made us wait 25 mins for challenge and you had eop invites ?? Why would we stick around if your gunna play us like that ; as for second round we waited to see if you were gunna leave cc as we attacked early but than you skimmed our pile and made the move to attack so we continued.. poor event on both sides
  2. Good
  3. Poggers
    `Prod got a reaction from Red Vision in Lowkey its funny seeing Fatality getting cucked by the bees now, lmao.   
    Buzz buzz brother ... buzz buzz 
  4. Good Banter
    `Prod reacted to Kunoo in October 2k18 . Pandas are coming for the throne !   
    his name is kinse... let him feel "Big"
  5. Good Banter
    `Prod reacted to Brad in @ascent ranks and BT ranks Please do not remake one of your shitty clans again please   
    Are you sure I won't found out who you are? Good try though.
  6. Good
    `Prod reacted to Satans in @ascent ranks and BT ranks Please do not remake one of your shitty clans again please   
    Ikr @P R O D, you can just see the wheels of a loser churning in his head trying to justify himself and come up with weak & recycled flame, it's rather sad really
  7. Good Banter
    `Prod got a reaction from Satans in @ascent ranks and BT ranks Please do not remake one of your shitty clans again please   
    LMAO this kid hides on an anonymous account flaming people. You must've gotten bullied pretty bad in school to be this insecure 
  8. Meh
    `Prod got a reaction from Enza in April fools, envy isn't closing.   
    Your really got me...
  9. Good Banter
    `Prod got a reaction from Singles Trip in Heh   
    H E H 
  10. Good
    `Prod reacted to Bryan in OP COMING SOON BABY !!   
    #op
  11. Like
    `Prod got a reaction from Jimmy Neutron in aao saw my mains and are shook lololololol   
    Lol bragging about mains in a pure scene.... Envy logic ahahaha 
  12. Good Banter
    `Prod got a reaction from Dimitri in Mf Sunday Dead TS leak. Nice 2min action vid btw😂 lmfao.   
    you edit me out every time no fun ; oh well. rip to the fat dude recording dudes breathing heavy as hell playing runescape 
  13. Good Banter
    `Prod reacted to Papa Bear in Seems as if the xLPC’s EnVy has closed before are willing to help AAO in this fullout   
    Dude we've seen those picture of that old ass truck and accord in that rented house
  14. Like
    `Prod reacted to Mercy in I always l0000l at those freaks who are so proud of preps wins/record. Do you dummy's   
    im calling child protective services cos honestly i feel bad for ur kids
  15. Like
    `Prod reacted to Cute Cub in I always l0000l at those freaks who are so proud of preps wins/record. Do you dummy's   
    Gz on promo to night shift supervisor at waffle house 
  16. Good Banter
    `Prod reacted to Spiral in Haha whats up douche bag, it's Tanner from Highschool. Remember me? Me and the guys u   
    And what meaning do you expect your delusional self-important statements of unknowing, inexperienced opinion to have to us who think and reason? What fantasy do you hold that you would believe that your tiny-fisted tantrums would have more weight than that of a leprous desert rat, spinning rabidly in a circle, waiting for the bite of the snake?
  17. Good Banter
    `Prod reacted to Enza in Haha whats up douche bag, it's Tanner from Highschool. Remember me? Me and the guys u   
    Better question is why you put this up twice in the space of 8 hours?.. guess you never got enough attention lmfao.. what a weirdo
  18. Good Banter
    `Prod reacted to Singles Trip in L0000l at eop trying to hype their dead clan by other clans preps/fullout.. yikes wha   
    Bro you can’t even attend weekend trips in your own cape outburst slumped foe grats LMFAO
  19. Good Banter
    `Prod got a reaction from Warbow in Sharkbrew is becoming cancer as fuck in the pure scene!   
    Let's do chemo 2gether
  20. Meh
    `Prod reacted to Fat Boy in I dont understand why people are flaming us for following the rules of xlpc . we dont   
    guys ty for action , if you want to stop the rivalry  let me know , we can just have fun 
  21. Good Banter
    `Prod reacted to Singles Trip in imagine bragging about winning a fight in xlpc last week with 70+ accounts   
    2 70’s and they had low 70hp and you’re crying about that. All they had was overheads.
  22. Poor Banter
    `Prod reacted to Clem in imagine bragging about winning a fight in xlpc last week with 70+ accounts   
    your cape counter is propaganda 
  23. Good Banter
    `Prod reacted to Fat Boy in @Brock you telling us you want to keep the scene clean , but your breaking combat cap   
    snapchat me right now and ill show you my chair 
  24. Good Banter
    `Prod got a reaction from N uts ack in I’m Brennan. I’m Dale. But you have to call me dragon. you have to call me nighthawk   
    Robert better not get in my face.. cause I'll drop that motherfucker 
  25. Like
    `Prod got a reaction from Enza in love u christopher @P R O D   
    i luh u 2 come home the hive misses u 
×