Jump to content

Julio

Member
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    N/A
  • SharkPoints

    808 [ Donate ]

Reputation Activity

  1. Good Banter
    Julio got a reaction from P00n4ge in LOL @ IMMORTAL! - WHAT A FAIL.   
    ooof omfg shots fired... imt just got sniped. dead clan down... we got a dead clan down.... 
    Someone give IMT some milk. they need milk. jesus lord Christ have mercy on them simple nigguz.
  2. Like
    Julio got a reaction from Brock in [NRG] Energy vs. Immortal ~ 45v45 F2P Prep ~ 3-0   
    ty 4 action. IMT. respect.
  3. Like
    Julio reacted to pr0digy jr in Energy vs Immortal PKRI   
    we out here eating ass boys
  4. Like
    Julio got a reaction from Brock in Energy vs Immortal PKRI   
    gf imt. stop going to singles though.
  5. Like
    Julio got a reaction from Brock in Energy Tuesday Late Night EST Smoking TP+AC 1v2 FT. XL and Outlaws   
    that was fun.... thx tp and xl for playing with the big boyz.
  6. Like
    Julio got a reaction from Brock in Energy Tuesday Late Night EST Smoking TP+AC 1v2 FT. XL and Outlaws   
    that was fun.... thx tp and xl for playing with the big boyz.
  7. Like
    Julio reacted to Salt in Energy | Unofficial Saturday Trip <3   
    gf, ez win, hopefully sunday people will hit acutally hit us more...  boring af... 
  8. Like
    Julio got a reaction from Rosters in Energy | Unofficial Saturday Trip <3   
    dam... gf I guess. hopefully sunday I wont be picking my nose while pking like today.
  9. Like
    Julio got a reaction from jay. in RAMPAGE Bullies Immortal To Singles All Day FT. XL/TP/ANON/NOXI   
    no banking was needed today. no return was needed.... no one died.... boring day... but ill take it. gf.
  10. Like
    Julio got a reaction from jay. in RAMPAGE Bullies Immortal To Singles All Day FT. XL/TP/ANON/NOXI   
    no banking was needed today. no return was needed.... no one died.... boring day... but ill take it. gf.
  11. Like
    Julio got a reaction from jay. in RAMPAGE Bullies Immortal To Singles All Day FT. XL/TP/ANON/NOXI   
    no banking was needed today. no return was needed.... no one died.... boring day... but ill take it. gf.
  12. Like
    Julio got a reaction from jay. in RAMPAGE Bullies Immortal To Singles All Day FT. XL/TP/ANON/NOXI   
    no banking was needed today. no return was needed.... no one died.... boring day... but ill take it. gf.
  13. Good Banter
    Julio reacted to Sammy in RAMPAGE Bullies Immortal To Singles All Day FT. XL/TP/ANON/NOXI   
    Today Rampage massed up 34 Extremely Wealthy, Jacked, and Successful Pandas later peaking at 40 to smoke everything in our way. Immortal spent all week talking shit just to get ran to single on several occasions today. Better luck next time!! We also caught Control Pkers fake Vendetta clan a couple of times matched opts but they ran away shaking in fright. Rampage had some fantastic action throughout the day. Shoutout to the clans that came out it was quite fun.

    @Koldkilla97pov
     
    @Zigpov

     
     
  14. Poor Banter
    Julio got a reaction from King of OSRS in Noxious Monday Fun Ft. RP, Envy, Ambush, Blitz, FH, ATL, Racks   
    good job noxi u killing the wildy with ur 9 man pull!!!!!!!!!!!!!!! dayyyyymmmm!! 
  15. Good Banter
    Julio got a reaction from NightShift in Noxious Monday Fun Ft. RP, Envy, Ambush, Blitz, FH, ATL, Racks   
    @Scimsif only u did know we play the game for fun and dingalingers do whatever tha fuck we wanna do lol. pm for prep... we not even a clan and pull more then you lmao!!!!!!!!!!!!!
  16. Poor Banter
    Julio got a reaction from King of OSRS in Noxious Monday Fun Ft. RP, Envy, Ambush, Blitz, FH, ATL, Racks   
    good job noxi u killing the wildy with ur 9 man pull!!!!!!!!!!!!!!! dayyyyymmmm!! 
  17. Good Banter
    Julio reacted to BigShot in Noxious Monday Fun Ft. RP, Envy, Ambush, Blitz, FH, ATL, Racks   
    Lookout!!!
  18. Good Banter
    Julio reacted to Satans in Noxious Monday Fun Ft. RP, Envy, Ambush, Blitz, FH, ATL, Racks   
    Yeh dude lmao
  19. Poor Banter
    Julio got a reaction from King of OSRS in Noxious Monday Fun Ft. RP, Envy, Ambush, Blitz, FH, ATL, Racks   
    good job noxi u killing the wildy with ur 9 man pull!!!!!!!!!!!!!!! dayyyyymmmm!! 
  20. Poor Banter
    Julio got a reaction from King of OSRS in Noxious Monday Fun Ft. RP, Envy, Ambush, Blitz, FH, ATL, Racks   
    good job noxi u killing the wildy with ur 9 man pull!!!!!!!!!!!!!!! dayyyyymmmm!! 
  21. Poor Banter
    Julio got a reaction from King of OSRS in Noxious Sunday vs. The World Ft. Rampage, Ambush, Assent, Blitz   
    lol... at 2:40 noxi trying to run away and log out while the fight was at CA. good try though. good luck next time boyz. thx for coming out and being part of the cluster.
  22. Poor Banter
    Julio got a reaction from King of OSRS in Noxious Sunday vs. The World Ft. Rampage, Ambush, Assent, Blitz   
    lol... at 2:40 noxi trying to run away and log out while the fight was at CA. good try though. good luck next time boyz. thx for coming out and being part of the cluster.
  23. Like
    Julio got a reaction from Rosters in BLITZKRIEG * Sunday Shenanigans * ft. A - Nx - Rp   
    noxi be looking like a snipe team in all of the videos I seen today lol. wtf they doing. nice clean fights though.
  24. Like
    Julio got a reaction from Rosters in BLITZKRIEG * Sunday Shenanigans * ft. A - Nx - Rp   
    noxi be looking like a snipe team in all of the videos I seen today lol. wtf they doing. nice clean fights though.
  25. Like
    Julio got a reaction from Singles Trip in Rampage Sunday vs. Xlpc scene   
    yooo nice clean fight. 
×