Jump to content
Teoe

weekend [A]po[C]alypse Saturday Slaughter Ft: Noxi/RD/OB/VD

Recommended Posts

W34stRn.png

 

On this fine Saturday afternoon, Big dick Apoc massed up with 30 strong then headed out to smoke Noxi, and surely we did.

We Smoked Noxi 1v2 while chasing them to Lvl 1 like the rats they are and only losing 2 opts in the process

seeing how this rivalry is a one-way street, we didn't expect much from these kids.
I'll keep this short Noxi is a dead clan who got smoked down to a 15 man trip anyhow, Ty 4 the fights Redemption even tho we were down 10 we still put up a great fight.

 Also ty Outbreak for making a small appearance today in the begging of the trip and getting cleared on corp hill. After that Loc Outbreak?????
see you tomorrow @Scims Good Luck! you'll need it and we won't be offing you. This is what you wanted.

 

a0517e1ce3ea9ed8faf4bb76194eec6a.png.f587f3f6642a4cf416c29e3ebff8054f.png

 

5CsAClt.png

@PkeruPov:

 

FVO88J9.gif

 

Join Clan Chat "AP RS" In Game Today!
Requirements: 
70+ Range/70+ Strength & 55+ Magic
Team-49 Cape/48-60 Combat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bro i am not even trying to flame but wtf is that vid lol its starts with yall bsing then,control doesnt have arrows the other half of the vid like wtf is this guy doing lol isnt he supposed to be the leader

HOLY FUCK LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Erase said:

bro i am not even trying to flame but wtf is that vid lol its starts with yall bsing then,control doesnt have arrows the other half of the vid like wtf is this guy doing lol isnt he supposed to be the leader

HOLY FUCK LOL

Bsing?r you okay loool apoc camp noxi in singles and then baited you losers to Corp and you got smoke x2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, APOCA said:

Bsing?r you okay loool apoc camp noxi in singles and then baited you losers to Corp and you got smoke x2

maybe the reason u lose fights up is because control doesnt have arrows idk bro something is wrong no reason u should lose up 5-10 and u had 13+ no matter what

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...