Jump to content
Crafted

cwa Supremacy vs Outrage | F2P Prep [3-0]

Recommended Posts

15 minutes ago, Niblet said:

? ur bad at trolling. ill be killing ur clan every weekend from here on out until i reduce u to 25 pulls. I'll be waiting for a rank to pm me

[xl]niblet making threats about killing clans l00l

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Kimitation said:

What I am really trying to say...

You had no interest in asking for a prep before this topic was posted. You only wanted to +1 on @roflcats. Better yet, why don't you get an actual ACTIVE rank to set up a prep between the two of us. You're all talk but no action. go back into your pull. lmfao 

holy fuck u r dumb lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Niblet said:

holy fuck u r dumb lol

Is that the best that you can come with? No need to reflect on me. All the time you spent thinking up of a reply, you could have spent asking ALL of our ranks for a prep. You don't want these hands and you probably won't for awhile in clan wars. 

Your ranks probably won't even allow you to get a prep due to your inactivity. lmfao. Go beg for an active rank to a set up a prep [xl]niblet. 😎👋

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idk why this niblet guy is piping up when he hasn't been seen at a Rage event since Zach 3-0'd him 2 months ago lol. Thanks so much for continuing to bump my winning topic man lol O_o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, roflcats said:

you peaked 33 on sunday lmfao stfu

 

your plan on r3 was terrible last time, you wanna try again? l0l

yes i would like to try again - 40v40 min. have a rank pm me small fry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Kimitation said:

why did u leave sb discord after a caller @'d you? 

? I'm in the leadership discord, thats all i need (you arent in ther becuz u r irrelevant) even goggles is in there LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Niblet said:

yes i would like to try again - 40v40 min. have a rank pm me small fry

last time i pm'd you on discord you ignored me but you have no problem typing this over and over again like anyone believes it l00l maybe this is why excel didn't work out?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Niblet said:

yes i would like to try again - 40v40 min. have a rank pm me small fry

your entire clan knows you won't prep us l0l

you literally just peaked 25 for a prep today and pulled 33 on a sunday with 4 clan friends (and never even got close to 40 on saturday)

 

remember the time you tried prepping us and you gave up 15 seconds in the round because your plan was terrible? lmfao i do!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Leading said:

last time i pm'd you on discord you ignored me but you have no problem typing this over and over again like anyone believes it l00l maybe this is why excel didn't work out?

hmm not sure who u r since ur hiding behind a members sb acc. but yeah i tried to set up preps weeks ago but u banned me from ur discord so it looks like thats ur own fault buddy

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Niblet said:

? I'm in the leadership discord, thats all i need (you arent in ther becuz u r irrelevant) even goggles is in there LOL

🤣🤣🤣 I don't need to be in a server with you to speak facts lmfao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Niblet said:

hmm not sure who u r since ur hiding behind a members sb acc. but yeah i tried to set up preps weeks ago but u banned me from ur discord so it looks like thats ur own fault buddy

you know exactly who i am buddy l00l i understand avoiding us is the best play here but nobody believes anything you say

Share this post


Link to post
Share on other sites

we coulda won r1 it was 11v11 ;( - niblet

 

 

let's make it respectable- niblet before he gave up

 

 

what the hell was that ;( i told you we were gonna be going north with scims!

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Leading said:

you know exactly who i am buddy l00l i understand avoiding us is the best play here but nobody believes anything you say

really don't know who u r l0l

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...