Jump to content
Kali

juicy Week 2 of Victimizing AAO: AAO Rank Confirms "Another Nail in AAO's coffin"

Recommended Posts

is this rlly the best banter u got m8. lol irl 

Ur right, having sign ups (again) and losing to your rivals who pulled 13 less is pretty funny. Oh yeh you gave us 9mil to do it too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imagine pulling 29 to a clans 45 and thinking you won anything lmao

Did you even watch the vid lmfao you got smoked pushed from fog to ca then from ca to corp to ca then to corp (running suicides) idk how u could get bullied anymore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Did you even watch the vid lmfao you got smoked pushed from fog to ca then from ca to corp to ca then to corp (running suicides) idk how u could get bullied anymore

Rd is ded ty for hyping us up

Share this post


Link to post
Share on other sites

meh u got 9m AAO wins 90% of the fights I know what clan id rather be in

U always pick the wrong side in rivalries so ur input is invalid Lil homie appreciate the +1 tho

Share this post


Link to post
Share on other sites

but ur from Llandudno so ur opinion don't count! Aao got the dick cuz

im not even in AAO just saying when I was there they won 90% of the fights vs RD  :P and yes I live in the most beautiful place in the world Llandudno :P

Llandudno>Flint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rd is ass lmao so is dere leader wtf is that guy's name again? Willy ex or some sht like that trash ass nigga

ur clan pulled 100 2 weeks ago now 50.. less posts on my topic more focus on ur dying clan

Share this post


Link to post
Share on other sites

im not even in AAO just saying when I was there they won 90% of the fights vs RD  :P and yes I live in the most beautiful place in the world Llandudno :P

Llandudno>Flint

bro we kno ur not AAO all ur capable of doing on this online paint mmorpg is leading clans in the minor leagues kyp moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah dude no1 cares 

thank you for your contribution to the cause and speaking for all 420 membs online today without me asking

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...