Jump to content

WarChild

Veteran
  • Content Count

    818
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Feedback

    N/A
  • SharkPoints

    111 [ Donate ]

WarChild last won the day on March 8 2018

WarChild had the most liked content!

1 Follower

About WarChild

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • OSRS IGN
    WarChilds

Recent Profile Visitors

4096 profile views
  1. @Fishsticks 

     

    LMFAO... imagine talking about xlpc when u losing to me.. seems like legacy cant compete 

    1. Show previous comments  1 more
    2. MAGICfrmda6

      MAGICfrmda6

      who is that iced ^ 

    3. WarChild

      WarChild

      no idea must be a ly slave picking up flax

    4. jay.

      jay.

      panthers forever smoking LY shit fucking clan lmfao, bout to show them the fucking treatment this weekend

  2. Legacy lmfao what a shit clan

    1. Show previous comments  12 more
    2. TheReal

      TheReal

      Legacy is as ass as aao and doom were lol

    3. Unbiased Observer
    4. Yaz

      Yaz

      14 notifications jesus we really are most hated most active

      Idk why rage tryna pipe up no1 cares about ur weak flame

  3. Can someone tell me why legacy is so shit...

    1. Show previous comments  1 more
    2. Saucey

      Saucey

      Because they think mains will save them, yet their prep records shows otherwise lmfao

    3. Unbiased Observer
    4. TheReal

      TheReal

      Very bad clan

  4. legacy is a shit show...

  5. lmfao I closed imt in 2 weeks now im closing shitgacy. @Chalu thoughts?
  6. WarChild

    Rage Vs Supremacy | F2P CWA 20v20 [2-1]

    panther bears win woohoo
  7. WarChild

    cwa Rage Vs Fatality | 35v35 F2P Prep [2-1]

    bears btw
  8. WarChild

    Looking for an xLPC clan...

    join ob tyty
  9. WarChild

    banter
    xLpc Update

    xlpc legends return
  10. WarChild

    weekend Rage Sunday Smokefest

    bears to strong
  11. WarChild

    m4ge4life4 intro

    whalecum
×