Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/31/18 in all areas

  1. 6 points
    Kim

    Its Been A Pleasure

    Hey, Community I have been away for awhile and I’ve been busy with life. I have decided to step down from Sharkbrew and ultimately interact with the community minimally. I have decided to focus on project irl and put my 100% in those. I had fun times within the community and getting to know some of you made my experience a unique one. This is a Community is a unique one in where we all have our own individual goals within this game but at times will get together if we have a common enemy. Our community has its moments where it rather starve each other due to personal issues with certain ranks in clans or for gain. The ups and downs are what kept myself going. It was interesting to sit down with a lot of you about these issues. You guys allowed me to help host community events and settle some differences between several clans. I appreciated that and it made some differences within the community. Thanks a lot to those who helped Sharkbrew for the better. A lot of things are still being brought together by Sharkbrew Staff Team. Be mindful and respect them. They’re here to help you. I will be on Discord and if you absolutely need for me to help you with something Runescape related or even IRL related. Feel free to message me. Stay cooperative with the community. A lot of this message is all over the place as I wanted to make sure I did this before I went completely inactive. Be good to each other and be happy with you do within this game and outside of it. Cheers, Kim
  2. 4 points
    Brock

    A Good Idea For PVP Comp

    go take a took if you like it up vote think it would be good to bring to runescape.
  3. 3 points
    Come back when you can reach the backboard
  4. 2 points
    nawe

    Its Been A Pleasure

    the pure community just lost alot of weight off their shoulders
  5. 2 points
  6. 2 points
  7. 2 points
  8. 2 points
  9. 2 points
    LAnkz back at killin the scene gz gz
  10. 2 points
  11. 2 points
  12. 2 points
  13. 1 point
    Supremacy massed up 33 strong tigers to do a spontaneous F2P prep and took the strong win! Thanks for the action Envy! NOEL X POO UTC NH ING Supremacy 33 Envy 33 Ending 19 Supremacy 33 Envy 33 Ending 30 FIRST TO 100 Supremacy 31 Envy 36 ENDING Supremacy 100 Envy 98 BONUS: [IR RANK MEETING LEAK]
  14. 1 point
    on this fine Monday morning 6 OG Zoom nigga's decided to get together last minute & see if the snipe scene was still alive, .... it was until we killed it. Thank you to all the Snipe teams who gave us action, 3hit FH Zen ATL TeaBook BT Honor and his shit accs/friends Shoutout to my shooters; @Nutsack @Lucian @Super @WKMagic @YoNewDaddy
  15. 1 point
    On this fine Tuesday, Nightmare massed a nice 19 reapers. Later peaking at 25. Knowing Rampage were out we set 1 goal to smoke Rampage, and we did just that. After 1 clean fight where they got smoked, we ended up gaining to their opts of 25ish and they complained about us logging out when they had a scout on us and called a mass tele to end their trip. Thanks for action noobs haha. Shout out to all the Big Reapers who attended today.
  16. 1 point
    Blue

    Supremacy vs Envy F2P Pkri Aftermath

    sam the bear would be proud
  17. 1 point
    Jamer

    Supremacy vs Envy F2P Pkri Aftermath

    damn as cancer as that is respek for pulling out the mains heh
  18. 1 point
    Can spot multiple tanks tho so no respek fo u
  19. 1 point
    Broxxx

    Supremacy vs Envy F2P Pkri Aftermath

    dank song, enjoyed very much
  20. 1 point
    Gf boys! New intro looks sick.
  21. 1 point
    the squad is back. rampage is shook rn
  22. 1 point
  23. 1 point
    Was lagging to much because 3 teams reopened to assassinate me lol went on regular client for pk
  24. 1 point
    mashy

    Its Been A Pleasure

  25. 1 point
    Damn zoom came back and fudog got no topic am I surprised tho
  26. 1 point
    Idk

    A Good Idea For PVP Comp

    I’ll happily take all ur donations
  27. 1 point
    Godae

    A Good Idea For PVP Comp

    not to mention the 70 prayers etc... lol
  28. 1 point
    Crusher

    A Good Idea For PVP Comp

    1-6 , i tend to brid alot when im high or drunk xd
  29. 1 point
    Papa Bear

    CD vs RP 9v9 mini 2-1

    Get active fool...
  30. 1 point
    I <3 you Royce, especially how loyal and passionate you are. Hug me.
  31. 1 point
    Ohhhhhhhhhh itsssssss onnnnnnnnnn cuhhhhhhhhhh
  32. 1 point
  33. 1 point
  34. 1 point
    Enza

    Apex vs EOP 15 v 15 P2P Mini [4-0]

    @Logic clan big winner
  35. 1 point
    Papa Bear

    Envy finally got a forums!

    https://envyrs.com/ Wtf is this... You don't even P2P? looks like you got smited for all your +1's so bought 3 sara swords uhhh... this makes more sense comming from an envy rank. Dude write that shit with google paint? P.S. you fergot the north south side on the left. Whole minute long promotion vid and the first/last 30 seconds is an intro? the first clip was you getting clapped losing like 10 opts on the first hit against aao? I mean gz I guess lol...
  36. 1 point
    Why are u talking shit about Apex, didn't you and warchild slaved for Nox only to get apex members to join Ob? LMFAO keep talking shit i will release your leak record split eyed fuck l000l
  37. 1 point
  38. 1 point
    Martin Tyler

    What was this about?

    good shi my niga @Heismberg ur full rank team (10ish ppls) are on vs aao,ir,sup, but if its pex or fi none can make it..? damn niga
  39. 0 points
    Caroline

    Supremacy vs Envy F2P Pkri Aftermath

    I see that double space typo ;D
  40. 0 points
  41. -1 points
    Fearless shooters carrying the fat ob members Rn...
  42. -1 points
    Meet Them With Scims

    Eevee

    do u like latinos?
  43. -1 points
    outbird v2 aka nm shaking right now To every fs member in nightmare reading this post: IT'S TIME TO COME HOME.
  44. -1 points
    Meet Them With Scims

    Eevee

    I cleared him off his own clan once and he's upset with life since then
  45. -1 points
    Meet Them With Scims

    Eevee

    Lions suck tho, come join the winning side
  46. -1 points
    Why did you @ me wtf
  47. -1 points
    Meet Them With Scims

    EnVy Closing Topic

    dead ass clan no history lmfao
  48. -1 points
    @Koldkilla97 he talking to u kid
  49. -1 points
  50. -1 points
    Couck

    Misfits big "gwass" on Fatality

    So not only did misfits lie about their pull saying how they had 40-45 when in reality they have 0 pics/vids where they have over 35 but they also apparently "gwassed" a clan with double their opts.. I'll let their OWN video speak for itself. I think Misfits ranks should really stop with all the lies since it hasn't really brought them anywhere. @Kanicus @CV IO @White [email protected] explain this ?? lmfao this is literally from your own video fucking downies
×
×
  • Create New...